Лист ДФСУ від 07.05.2015 р. № 1182/2/99-99-12-03-01-10 Щодо розроблення проектної пропозиції із залучення донорських коштів для покриття вартості РРО

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 07.05.2015 р. № 1182/2/99-99-12-03-01-10

 Щодо розроблення проектної пропозиції із залучення донорських коштів для покриття вартості РРО    

Державна фіскальна служба України розглянула Ваш лист від 10.04.2015 № 887 щодо пропозицій із залучення коштів міжнародної технічної допомоги (далі – МТД) на покриття вартості реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) для платників єдиного податку другої та третьої груп і в межах компетенції повідомляє.

 На лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.03.2015 № 4013-05/6918-03, в якому порушувалось зазначене вище питання, ДФС у межах компетенції надано відповідь листом від 15.04.2015 № 9266/5/99-99-12-03-01-16 (копія додається).

 На сьогодні до Державного реєстру внесено 118 моделей РРО, які відповідають вимогам Податкового кодексу України (далі – Кодекс) та Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265).

 ДФС розглянула проект Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (реєстр. № 1088 від 28.11.2014), ст. 30 якого встановлено, що вартість коштів, витрачених суб’єктом господарювання на придбання РРО, зараховується як сплата чинних податкових зобов’язань, та надала заперечення Міністерству економічного розвитку і торгівлі України щодо вказаних змін.

 Для юридичних осіб ̶ платників податку на прибуток зазначені витрати враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування та можуть включатись до складу загальновиробничих, адміністративних витрат, витрат на збут як таких, що пов’язані з реалізацією товарів (за умови, що такі витрати пов’язані із господарською діяльністю та підтверджені первинними документами).

 Слід врахувати, що зменшення податкових зобов’язань на суму витрат на придбання РРО спричинить зменшення доходів бюджету у розмірі 4 млрд. грн. (у цінах 2014 року, вартість РРО = 5000 грн., кількість СГ = 800 тисяч).

 Крім того, вартість РРО для СГ – фізичних осіб складає від 0,3 до 0,03 відс. граничної суми доходу,встановленої для II та III груп відповідно, що не є фінансово обтяжливим.

 Також відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236 «Про затвердження Положення про Державну фіскальну службу України» ДФС здійснює в межах повноважень, передбачених законом, разом з відповідними центральними органами виконавчої влади контроль за використанням державних коштів, передбачених для реалізації проектів, виконання програм, зокрема міжнародних.

 Отже, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» визначено, що ДФС може бути бенефіціаром та/або реципієнтом МТД і відповідно впроваджувати проекти (програми), бути заінтересованою в результатах виконання проектів (програм) та безпосередньо одержувати міжнародну технічну допомогу згідно з проектом (програмою).

 У зв’язку з викладеним вище, здійснення розподілу МТД можливо виключно між підпорядкованими структурними підрозділами й територіальними органами ДФС, що унеможливлює передачу МТД суб’єктам, які їй не належать.

 Додаток: на 2 арк. у 1 прим.

 З повагою     Голова Р.М. Насіров
 

Додати новий коментар